lördag 20 december 2008

Ska sanningen gömmas?

Hej:)

Som ni kanske har märkt längre ner, så har "admin" här på bloggen, tagit bort min video.
Detta tycker jag är lite konstigt, då jag visar något som enligt mig måste visas för alla.
Videon innehåller våld, och är en bild på hur sanningnen fungerar, den är inte vacker, men den
ska inte heller gömmas.

så jag sätter in sidan här, så får ni gå in och kolla på youtube istället, där vågar de visa vad som händer.. http://www.youtube.com/watch?v=SRgYA6fN4Iw
Jag varnar känsliga tittare, men ni borde se videon.


Nu närmar det sig jul, och jullovet har äntligen börjat för mig, så vad ska valfrihet göra under jul då?

Jo, jag ska nu under lovet designa ett tryck som vi ska trycka upp på t-shirtar och sälja, sedan ska jag mejla olika organisationer, om ev. sammarbete, och sedan sist men inte minst, så kanske vi kan se en liten glimt av vad Valfriheten kommer att se ut som, när det blir till en organisation här i sverige:) låter det bra?


Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara att sticka huvudet i sanden att ta bort ditt filmklipp..."Ser man det inte...så finns det inte-mentalitet"!

Larv...
Kämpa på!
Puss, Mamma!

Anonym sa...

Det blir nog bra! Hoppas du får många samarbeten! HA en bra jul!

/Clara

Ps. Hur kunde dom ta bort det?! Det är ju verkligheten! Dom måste ju fatta det!